Åbent hus på Vibenhus Skole

Kom til Åbent hus på Vibenhus Skole

På Vibenshus Skole afholder vi to åbent hus-arrangementer. Et hvor børnene er med, og et hvor det kun er forældrene, der kommer.

Torsdag d. 26.10.2023 kl. 17.00 – 18.30

Her er det børnene, der skal se og opleve skolen. Elever fra vores 3. klasser viser rundt på KKFO’en og i vores børnehaveklasser. Der vil være personale fra KKFO’en og børnehaveklasser til stede, hvis I spørgsmål til skolestart. Der vil også være repræsentanter fra ledelsen

Program

17.00 - 17.10Fælles velkomst til alle ved Skoleleder Christian Munch Thorsen i hallen.
17.10 - 17.20Opdeling i seks hold, som skal rundt og se skolen. Elever fra 3. klasse viser rundt
17.20 - 18.00Hold 1,2 og 3 ser KKFO’en. Hold 4,5, og 6 ser børnehaveklasserne
18.00 - 18.30Hold 1,2 og 3 ser børnehaveklasserne. Hold 4,5 og 6 ser KKFO’en – Herefter farvel og tak for i dag

Torsdag d. 02.11.2023 kl. 17.00-18.00 – personalerummet

På dette møde vil I få en mere detaljeret information om skolen. Her vil vi
bl.a. informere jer nærmere om:

• Skolens værdier
  • Dagligdagen i KKFO’en
  • Dagligdagen i Børnehaveklassen
  • Vibenhus Skole set I et forælderperspectiv

Hvis der er nogle, som efter mødet har brug for en kort rundvisning på skolen, vil der være mulighed for dette.

Skulle I være forhindret i at deltage i nogle af vores åbent husarrangementer, er I meget velkomne til at ringe og lave en aftale med os om at komme og se skolen og høre mere om, hvem vi er.

Marie Bylov Falgren
Thomas Springer